Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

tisdag 20 maj 2008

Ung eller inte hmmmm........

Vad tror ni? Stämmer detta eller?............Ung,ja ibland...Men ibland känner jag mig som Asta 97 och då tänker jag inte på min båt......
Ett litet lådfack på skrivbordet...Har också inhandlats......Gillar lådor och saker....Nu får ni inte tro att jag kommer att lägga in grejor hela tiden för det blir det inte.......Så duktig är jag icke!!!

Vårt gästrum....lite grumligt men bara med min kamera.... ;-) inte annars......Skulle visa tavlan bara... gudars vad mycke knepiga skärpor och bilder det blir ibland....Måste köpa mig en kamera tror jag,och inte bara knäppa med mobilen.......Urk!!!!


Skit skulle visa lampan i vardagsrummet....Men den syns ju inte..Kan det bero på att det är vitt? Konstig färg det där,ibland syns den inte alls ;-) Så kan det gå!!! Kram på er alla /Majsan.....



12 kommentarer:

Jessika sa...

Ha, först!

Jag hoppas att du såg dina saker jag fick av moster + länken till din blogg :).

Jag hade så många inlägg på raden så det är lätt att missa.

Nu måste jag läsa ditt senast inlägg.

Jessika sa...

Lådor är roligt, det håller jag med dig om.

Önska dig en kamra så vi får se alla dina vackra saker tydligare :). Du har så vackert hemma. Det är otroligt att det blir så bra bilder ändå med en mobil, jag vet inte ens hur man tankar över från mobilen.

P.S du kanske kan låna din dotters D.S

Kram Jessika

Frida i underlandet sa...

Hahahahaha jaaaaa vilken märklig färg du målar med. Men fint blir det ;-)
Godnatt

Mitt vita lantliv sa...

Hej gumman... Tack för att du finns...

Du förtjänar all reklam du kan få.... Bara så du vet!

Lav ja.. Danny

Mamma C sa...

Ser fint ut det man ser. Håller med föregående talar. Önska dig en kamera. Så ser vi ännu bättre dit fina hem.
Kram Mamma C

Ullis/Leva på landet sa...

Jag blir också så less på vår kamera ibland. När man behöver blixt går det inte och när det inte behövs blir det bara blixt osv. Skulle också vilja ha en ny kamera. Gillar dina nya lådor.

Kram Ullis

Smultronstället sa...

Tjohoo
ja vem vill inte ha en ny kamera...även om jag hade en så skulle de inte bli så fint som du har det,gumman.Tack för infot iaf.

Vi hörs,PÖSS
M

K sa...

Sååååå musigt o fint ni har det, det kan man se trots mörkret ;D kjam /K

K sa...

oooops musigt?jojo man tackar säjer väl mannen din nu hihihi.../K

Anonym sa...

Åh du har så mysigt och fint :) Spelar ingen roll att skärpan är lite grumlig!

Anonym sa...

Hej. Jag skulle bara vilja fråga hur folk ställer sig till att ni säljer kopior av Ylva Skarps brädor i er fina butik? Blir folk arga? Tycker de det är ok?
Jag tror på att fler kan göra brädor och tycker således att det är okej.
Tacksam för svar.

/Agnes

Lavendel & Romantik sa...

Hej Agnes....Våra brädor finns inte i butiken nu mer...Och dessa som fanns var målade på panelbrädor och inte lika Ylvas brädor....Sen vet jag inte riktigt,för att vi har alltid talat om att det absolut inte är av Ylva ...Och det tror jag är otroligt viktigt att säga.....Sen vet jag faktiskt inte om man får eller inte .Men våra är gjorda på annat sätt/Majsan