Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

måndag 14 juli 2008

Saker & Ting

Enligt mig en läcker kvällsbild i dåligt väder från vår flagga ute i torpet........Gillar denna bild...
En grej på håll, ni får förklaring bilden under ;-) glömmer ibland hur bilderna kommer in......

Blev lite inspirerad av Hem T Gårn i tidningen Vackre Hjem......Måste testa och göra en till stugan med de spetsar jag hadde där..............Inte lika kanske men nästan.......


Vi har köpt lite nytt på skänken i stugan.......



Detta fina skrivbord köpte jag in nu i veckan,svart men väldigt snyggt .......Ha en skön vecka nu Kram på er /Majsan...........




11 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

SÅÅÅ fint !!!

Skrivbordet är verkligen snyggt i svart!

: )

Kram, Jenny

<3

Lyckofröken sa...

Du blir inspirerad av Vackre Hjem och jag av dig.. vilken läcker "spetsmobil".
Ha det gott! Kram A

Mamma C sa...

Så fina bilder, vad vackert.
Kram mamma c

spetsar och änglar sa...

Puss på dig majsan!Och tack för din kommentar.

Kram Heléne

Ullis/Leva på landet sa...

Har ju inte fått tag på den tidningen. Skrivbordet var så snyggt.


Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Åhh, vad fina bilder..
Skrivbordet är ju supersnyggt.
Ha det gott.
Kram

linnea-maria sa...

Oj vilket snyggt skrivbord, det skulle ju passa hemma hos mig ;)
Jag har också funderat på att göra en sådan "festkrona", eller vad de kallart. Kommande två veckor har jag semester. Då kanske jag dyker upp i butiken med lite skorpor av ny modell. Kram/linnea-maria

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan Gumman.
Slarvan med spetsar vart jätte fin. finare än min juhe... hmmm!!!

Bilden på flaggan va ur läcker. ibland lyckas du med, hehe...

Du ska bara veta vad jag fyndat uppe i Malung på dansbands veckan, uj uj uj,, Håll i hatten....
Saknar dej kramar Daniel

hagagården sa...

Skrivbordet är verkligen snyggt i svart,jag har själv en del saker i svart o det är fint när det bryter av lite från allt vitt.
ha det gott
ninni

PiaMaria sa...

Detdär skrivbordet är UNDERBART!!!!


PiaMaria

annaslantliv sa...

Läcker bild på flaggan! Här flaggas det oxå idag minnsann.

Tar ni rikspresenkort i butiken? Fick sånna...

Kram Anna