Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

måndag 28 juni 2010

Sommar, sommar,sommar.......

Visst är väl sommaren helt underbar när den som i helgen visade sig från sin bästa sida...Tänk vad allt känns så mycket lättare med lite solsken....... Allt till och med maten smakar bättre med solsken, och förhoppningen om en lång härlig sommar framför oss........
Ha nu en härlig vecka och njut av solen Kramiz/Majsan.....

5 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Man tror man dött och hamnat i himlen, så vackert har du Majsan!

Soliga sommarhälsningar från Nordingården

linnea-maria sa...

Vilken mysig sitthörna. Såna där gamla broderade dukar älskar jag. Tyvärr ligger alla mina instuvade i garderoben och väntar på ett strykjärn som ska göra dem släta. Ha det gott i värman. /Therese

Ullis/Leva på landet sa...

Visst måste man passa på att njuta ordentligt nu när värmen väl är här. Så mysigt du har det.
Kram Ullis

Pilgården-Susanne sa...

Hallå! Hoppas dagen varit bra!!
Jag har stortvättat o hängt ut det torkade på en gång. Vi hörs snart!
Kramis Susanne

Cilla sa...

Tittade precis in i din butiks blogg & hittade nu hit :0)
Vilken mysig blogg & visst är det bara så underbart med sommar..
Hjärtligt välkommen att kika in hos mig!!
Kram Cilla