Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

onsdag 18 augusti 2010

Dåligt samvete!

Hej på er som vanlig så duggar inte mina inlägg lika mycket som det gör här idag. Men ibland så räcker inte tiden till att försöka ha för många bollar i luften. Jag har inte så mycket att visa på hemmafronten, för all tid går åt till att måla till butiken och det är ju lite viktigare juat nu. Tiden räcker inte till att fixa hemma, vilket jag verkligen önskar att den gjorde. Men ni vet ju vad tiden rusar fram fort.
Jag hoppas ni tycker det är okey ändå, det blir ju mest mat & mysbilder från mig. Jag tycker ju om det när det blir lite mörkare på kvällarna. Men jag älskar ju även den underbara sommaren SÅ KLART!

Men att sitta så här på trädäcket gör inte så ont heller. Kram på er /Majsan...


7 kommentarer:

Pilgården-Susanne sa...

Ha inte dåligt samvete! Bloggen ska va en positiv grej. Jag tror många av oss bloggare har lite bloggtorka så här års. Trädgård o familj tar sin tid. Det ser så himla mysigt ut på bilderna.
Men du va mycket nytt i butiken!!! Kommer snart in...
Kraaaam
Susanne

Pilgården-Susanne sa...

Överkastet det creiseröda köpte jag på rea i vintras ca 600kr den nya quilten för enkelsäng kostade 599.
/Susanne

Helen sa...

Den första bilden du visar är så vacker. Jag älskar också när det blir lite mörka höstkvällar och man får vara inne och mysa lite. De kommer ju antingen man vill eller inte.
Kram/Helen

LissenTo sa...

Ibland får man prioritera, det som är viktigt i livet.
Vad fint du har det!
Ha en skön kväll. Lissen

n o r d i n g å r d e n sa...

Du är en livsnjutare Majsan, som mej! Det ser så himla mysigt ut i din stuga, gud va fint du har, god mat och rött vin, vad kan man mer önska!!! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...glömde säga, Gruvgatan 13 har öppnat egen blogg i dag!!! Mari.

Rednoserunpet sa...

det ser så mysigt ut...