Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

torsdag 9 december 2010

Hejsan....

Det är ju svårt att hinna ta bilder när man inte är hemma på dagtid. Men har försökt med några ändå. Jag har faktiskt blandat in lite rött i årets jul vet ännu om det kommer att få se ut så än. Men lite röda kuddar i soffan i matrummet iallafall.....
Lite rödrutiga stolsdynnor och lite rödrandiga band i gardinerna......

Min lilla röda gris är en måste nu i juletiden samt den lilla röda kannan.....



Jag satt ner blommor i en kanna som för mig ser ut som den i filmen Odjuret & Skönheten fast den var ju i porslin....


Och denna fina tomten måste bara fram varje år så klart....
Ha det gott Kram/Majsan....




5 kommentarer:

Eddan sa...

Det ser fint ut (som vanligt). Svårt att fota nu när det är mörkt mest hela tiden men du lyckas bra tycker jag.

Må så gott!

Kram kram

Pilgården-Susanne sa...

Så fint! Lite rött gör en glad!
Kram Susanne

Drömblomma sa...

Rött Majsan? Vad har hänt? :) Jättefint, som vanligt hemma hos dig och "Mrs Potts" blev jättefin med lite lökar på huvudet.../Kram Lena

Pilgården-Susanne sa...

Vill önska dig en riktigt GOD JUL! Hoppas du får njuta o pusta lite.
Kraaam Susanne

linnea-maria sa...

God Jul Majsan!! Kramar från Falun