Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

måndag 24 oktober 2011

Sovrumsbilder....

Hejsan längesen jag var in här och satt in bilder såg jag, hoppsan var tiden rusar fram fort.....
 Jag hade ju tänkt att jag skulle visat upp lite bilder allt efter som, men icke sa nicke....Det gick visst inte så bra men nu kommer lite sovrums bilder från stugan och lite från lägenheten i stan.....

 Jag skulle väl ha tagit någon mer bild från hemma men det kommer nog snart (tror jag) dumt att lova något tror jag. Jag är ju så dålig på att få in dessa inlägg tyvärr...

Det var allt ifrån mig idag ändå hoppas ni har det bra därute i höstvädret Kram/Majsan

7 kommentarer:

Rednoserunpet sa...

Jätet snyggt .jag Gil lar denna Vita style. Kramis

Tinas bo sa...

Men guuud vad underbart!! Såå vackert!!

Kramis Tina

Vitspets sa...

Jätte vacket i stugan Kram Karina

Lisa.L sa...

Jätte fint sovrum du har :D kram kram

Eddan sa...

Fina bilder som vanligt Majsan :-). Jag gör också några sporadiska försök att få upp ångan i min blogg efter ett års bortavaro. Mest blir det reklam för tävlingar men kanske kanske vaknar inspirationen igen.

Trevlig helg! Kram kram

Anna sa...

SÅÅÅ fint!!
Kram Anna

katrina - dot dot dash sa...

what a great cottage, in love!