Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

onsdag 15 februari 2012

Två Månader senare.............




Hallåååååå.... Finns det någon kvar här, det bidde två månader mellan dessa inlägg. Tänker att det INTE ska gå så långt emellan inläggen med hoppsan va` tiden rusar iväg =)
 Så tro nu inte att vi bara ätit under den här tiden, men jag rensade min telefon på bilder. Då tyckte jag att dessa bilder såg så gott ut så då delar jag med mig till er. (Suck nu blev ju jag iallafall hungrig) Så korkat!


Såg att all mat är från havet, först är det chevre med honung på baguette hummer och räkor, aioli mums 

Sen på bilden ovanför så är det kräftsoppa och den är ju ruskigt god recept finns på kavlis sida. Gör den så himla god och enkel soppa på en fedagskväll kanske!

Sen denna maten är fisk terrin med en massa färska räkor vid sidan av. Men det är för att annars blir räkorna så sega. Kan även rekommendera detta en skön kväll. Vi åt det på lördagskvällen =)
Sen den sista bilden tog jag nu på morgonen i gästrummet.
Sen har vi varit i Stockholm en del tack vare att sonen varit med i The Voice. Det var spännade att få vara med och se hur det går till bakom scenen gå gärna in och gilla min sons Facebooksida.
Där finns det lite mer att lyssna på .
Nu kom det hur mycket som helst på en gång. Så kan det bli om det är två månader mellan inläggen. Nu får ni vila er igen kram på er /Majsan  =)

4 kommentarer:

Tinas bo sa...

Mmmm vad gott allt ser ut!! :))
Härliga bilder!!

Vad kul att sonen är med i The Voice!


Kram Tina

Eddan sa...

Den som väntar på något gott.... ;-)!
Jag åstadkommer också väldigt sporadiska inlägg men ibland så dyker det upp när man minst anar.

Vad gott det såg ut, blev riktigt hungrig!

Sitter nu och diggar Oscars låtar på Facebook - fy 17 vad duktig han är. Önskar honom verkligen lycka till med musikkarriären.

Kram kram

vitstil sa...

ÅÅÅ vilka fina hem du har ,både på landet å i stugan .JÄTTESNYGGT

Pilgården-Susanne sa...

Oj vad du frestar!!! Jag ska försöka minska midjeomfånget......
så snart ska jag iväg på ett pass cirkelträning.
Kul att du fortsätter skriva!
Kram Susanne