Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

söndag 16 september 2007

Tack för eran suport angående OSCAR......

Tack alla ni för era snälla ord om min son Oscar........Jag har inte kunnat svara er för vi har varken haft telefon eller internet,på flera dar........vi bor i ett com hem hus,en förklaring........Fått nytt modem och så vidare så vi får väl se hur länge det funkar nu......Kommer att besöka er alla snart....;-)......Ni måste se mitt nya köp...Min svärson tycker efter att fått bära upp den åt mig att jag behöver expert hjälp av nån terapeut.......Visst är han dum.......:-)
Den här fåtöljen köpte jag på Tatillvara i tisdags för 150:- jag såg den på måndagen först,när jag kikade in när jag skulle åka och jobba men då köpte jag den inte.....Sen låg jag på natten och skruvade på mig tänkte att så fort dom öppnar skulle jag åka dit och köpa den....OCH den fanns kvar till min stora glädje, ska köpa ett fårskinn bara sen är den klar....:-)

Så här blev fåtöljen när den blev målad och klar gillar den skarpt. Jag ber om ursäkt för att det inte hänger gardiner uppe men, dom håller på att byta ut alla fönster hemma........Gissa om det ser ut med allt slipdamm......dom har hållit på hela veckan, men det tar nog ett tag till innan allt är färdigt.......Kram&Puss på er alla Majsan......;-)


31 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket fynd för den stolen och så snygg den blev omålad! Med fårskinn kommer den bli superb! Så snyggt du hade arrangerat på brickan där, var har du köpt kulorna med hänge? Ja, svärsonen säger väl som Babben Larsson, man undrar själv också, är det en stylist el terapeft vi människor behöver ; ) Ha en skön söndag & fortsatt lycka till för Oscar! Mari.

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken himla fin stol!! Den gillar jag! Ha en mysig söndag! Kram!

Min Lilla Vrå sa...

Hej! Så mycket fint du ahr i din blogg.. En riktig fröjd att gå runt här..
Stolen är ju himla fin..
//Eva

LantlivsAnette sa...

Åhh vilken fin stol !Kul med ett sånt kanon fynd !
Kram Anette

NICOLINAS BONING sa...

Man kan väl inte rå för sina känslor heller...fniss...blir det kärlek vid första ögonkastet så blir det;-)
Vad fin den blev ommålad...och med fårskinn till det sen...toppen!
Kram/Birgitta

Cornelias mamma sa...

Vad fina bilderna blev :-)
Undrar när det blir Oscar på TV igen?
Cornelia hälsar, hon sover på soffan just nu. Har lite koll på henne för hon slog nyss i huvudet :-(
Love you

Birgittas minnen sa...

Den stolen var ju jätteläcker, klart att du måste köpa den och till det fyndpriset. Den blir mysig att sitta i när du får ditt fårskinn. Terapeut eller inte, snygga grejor hör till livets nödtorft. Kram och ha det gott.

Lotta sa...

Kanonfin stol! Där kan du sitta och läsa i godan ro!

ha en härlig vecka vännen!
Kram
Lotta

Husbilsresan sa...

Men vilken tur du har....den blev ursnygg!Kommer att bli ännu bättre med ett fårskinn i *mys*.
Ja, se svärsöner....dom ska bara retas....själv får jag höra av en av mina att jag är tokig som vill måla allt vitt....hm...=)
Ha en skön vecka.Kram!

Sånt är Livet sa...

hej,Å ett glas rött och en bra tidning å så sjunka ner i den stolen gott. Galen har folk sagt man är i 30 år när man släpat hem allting men nåt skall man ju vara så haha kram Lisbeth

Karin Krut sa...

Vilken fyndstol! Den blev jättefin med färg och när fårskinnet kommer blir det kanon :) Din svärson är bara avis ;)
Kram Karin

Lantliga drömmar sa...

Vilken härlig fåtölj du hittat! Billigt, och snygg blev den när du målade den!
Ha en bra vecka!
/Heidi

Ardisia sa...

Tycker att stolen blev jättefin! Va modigt av dig att kunna vänta tills nästa dag, skriven av impulsivköpare Ardisia :D

Broarne sa...

Hej trevlig blogg, kan man länka? Säg bara ifrån annars. Kul inlägg. Återkommer.

Stina sa...

Men du, vilken snygg stol. Snacka om kap, Brasan. Puss

LustochLängtan sa...

Häftig stol du fått tag på,gillar den verkligen .Kommer att bli jätte mysig med fårskin.
Anita

♥ Pia... sa...

Gullig stol:)...nääää vad synd ..jag missade Oscar...men jag har varit lite upptagen:)...hoppas det gick bra för grabben din....PIA

Anonym sa...

Sketa fin blev stolen ju!
Ja, då får man ju gå in och lyssna på honom eftersom jag inte kan se det på tv.
Kramiz Bodil.

Jennyshemochharmoni sa...

Jag vill också säga att jag hejar på mi massor för Oscar! Så skoj!! Stolen är supermysig, blev jättefin i vitt! Ha en skön tisdag! KRAMKRAM

Linneagården sa...

Så härlig stol, snygg som vit. Fårfällar kan man inte få förmånga av, synd att de e så dyra.
*kram* /madelene

elin1976 sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Bir så glad hver gang du stikker innom. Klem fra Elin:O)

Anonym sa...

stolen blev jätte fin =) åhh, ivkäll är de dags för oscar att kika fram i tv:n igen... spännande!

Broarne sa...

Hej
Jag gillar dina bilder på krön. Jag länkar till din sida du passar verkligen in hos mig :o)
Annmarie

Lotta sa...

Åh vad Oscar är duktig! Han var så söt på TV:n nu ikväll. Hoppas vi får höra mycket mer av honom i morgondagens program!

Kram min vän!
Lotta

Bestefars Verksted. sa...

WOW....for et funn,den stolen !! Virkelig fin,skulle gjerne hatt den :)Kos deg videre,og ha en fin torsdag imorgen :)

LantlivsAnette sa...

Han gick vidare i kväll din Oscar...puuhhh..vad duktig han är , det måste ha varit nervigt för alla att stå där i S-holm o sjunga rakt upp och ner...
Hoppas att han går hela vägen fram...Kram Anette

Annika sa...

Stolen blev kanonfin.

Och tro inte att jag har missat grabben din, han är kanonduktig.

Kram Annika

Brunkullan sa...

Så fin stol du fyndat!! Och såg Oscar igen igår på första dagens slutaudition!! Gick vidare såklart:-)
Han har en grym röst!!!

Susanne

Husbilsresan sa...

Och så gick han ännu ett steg...Oscar...nu håller jag tummatna ikväll!
Kramar!

Eva Agnes sa...

Helt klart Majsan. Den fåtöljen hade ditt namn skrivet på. Ursnygg!!!
Vilken glädje att få hem den. Bry dig inte om vad svärsonen säger hi hi hi.
Kramar Eva Agnes

Husbilsresan sa...

Oj oj oj, Majsan ännu ett steg på vägen till Idol-toppen....vilken kille!Tänk att han är en av de 30 bästa i år.....ja, du vet ju hur det går i morgon, men vi får hålla tummarna lite till=)
Snart får du väl döpa om din blogg till "Idol-Oscars mamma" *fniss*
Ha en skön kväll!Kramar!