Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

torsdag 20 mars 2008

Glad Påsk

Dessa snygga askar kom också från Jeanne Dar`c.................Jag önskar er alla en skön påsk med god Mat&Dryck för det ska vi ha .............Och ni!!!! Håll sams och njut av er ledighet......
Denna ljustaken kom i tisdags från Jeanne Dar`c väldans fin tycker jag...................

Denna lådfack fick jag av min snälla pappa igår kväll..........Den blir nog vit kanske ;-)


Detta höga fat kom till butiken i tisdags visst är det snyggt och det ska nog få stå på bordet med något fint på sen..... Vi syns väl ikväll i Blåkulla jag står och tar emot er när ni kommer......Kram på er / Majsan............



24 kommentarer:

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan Gumman... japp jag kommer.. får se om kvasten vill starta idag?
Lite trög igår när jag tog en vända...(han liksom pluttrar så könstut)!!! hihi

Kramar Daniel

Mamma C sa...

Det var mycket fina askar. Penseln kommer säkert fram med vitfärg på. Du ska ha en lugn och skön påsk själv.
Kram Mamma C

Mitt vita lantliv sa...

Hej igen!!! JÄTTE fina saker du fått in nu,,,
tittar väl in nån dag.. kram Daniel

ps, hälsa alla...

Anonym sa...

Vilka härliga fina våriga saker som du har fått in!!!! Hmmm shopping tarmen vaknar....
Må gott och trevlig påsk önskar jag dig!

Anonym sa...

Fina saker, tar du med dig några till Blåkulla ikväll, så att man kan handla lite??
Vi ses där!

Majas mammelucker sa...

Men jag svimmar ..vad mycket fint som kommit..jodå visst ses vi på blåkulla..Kram Påsk maja..

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Oj va mycket vackert du visar :)
Jättesöta ägg du skapat!
Har ni öppet i butiken något under påsk?

GLAD PÅSK!
Kram Benita

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken fin liten byrå du fick av din pappa och vilken läcker ljusstake!!! En sån vill jag ha! : ) Glad Påsk Majsan!!! Mari.

Husbilsresan sa...

Jajjamensan...jag ska bara starta kvasten.....så kommer jag sen.....ses =)
Himla fina saker du visar som vanligt...och vilket fint lådfack du fick av din pappa....kommer att bli snyggt när du målat det.
Ha en superskön påsk nu!
Puss i påsk =))

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hohoho vad mycket fint ni fått in! Lika bra att jag håller mig borta, får så himla dålig karaktär i din butik! Händer bara där inne, vet inte vad det är för feeel!!! :-)

Byrån var ju kanon!!! Tänk den vit... Wow!

Ha en glad påsk!
Kram Hanna

lottens vita och gröna sa...

hallojsingen! oh så fina saker...fin present! ha en underbar påsk! kram lotten

♥ Pia... sa...

Hej...jo jag kommer ikväll..håller på att varmköra kvasten...och så har jag lagt fram ett par rejäla långkalsingar..men de har spetsnertill så klart:)...fina saker du har och som du fåttt..vilken gullig pappa...ha en mysig och glad påsk ...PIA

me and alice sa...

Åh, så mycket fint du visar som vanligt! Men inte behöver väl du ett lådfack till... Men, det gör jag!*fniss*
Glad Påsk från påskkärringen!

LantlivsAnette sa...

Åhh vad tryggt att höra att du står och tar emot mig på blåkulla då jag kommer !! Jag har putsat upp kvasten...hii..hii..
Vilka fina bilder du visar..det där lilla skåpet/byrån som du fått..ojj ..ojj så fint.
Jag hoppas att vi kan hålla sams här i familjen under Påsken..du vet när man har tonårs döttrar så är det inte alltid så lätt ;)
den yngsta av dom tvingar jag med oss idag på middag...då blev det lite gräl kan jag säga...ujj inte lätt med sura tonåringar..hoppas att det går över..
Kram Anette

Anonym sa...

Glad påske fra meg i Norge. Jeg snør ned :( Jeg som gledet meg til en påskeferie med sol, lange turer ute og å plukke vårblomster. neida, det ble snømåking og hjemmepåske i stedet for. nåja, det kunne jo vært verre ...

Glad påsk, kram :)

Stina sa...

Åh, vilka fina saker. Måste komma och handla snart. Puss Brasan. Hälsa Dansken. Kramis

stina sa...

Tittar in för att önska dig en gLAD PÅSK! kram Stina

Mitt vita lantliv sa...

hejsan... vi får önska er detsamma... hoppas att helgen blir bra....

Krmara Daniel m fam

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan gumman jag har en utmaning till dig på min sida....

Kramar Daniel

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Petra sa...

Åh, så fina saker! Som sagt, detta är en faarlig blogg... :-D
Sköt om dig snäckan!
Kramiz
Petra

K sa...

Hejsvejs!Himla mycke fint du visar...som vanligt, djuuup suck vill-ha-vill-ha...
Spana efter dej i Blåkulla men såg dej inte ;D Undrar om jag får länka dej på min lilla blogg???
TREVLIG PÅSKAFTON MÄ MYCKÄ SNASK O NAKNA MÄN... ;D / Kramis K

vitating sa...

Så fina saker!!!
Hoppas du själv haft en supermysig påskhelg!! Kan tänka mig att barnbarnets påskägg var fyllt till bräden med fina saker/kläder!
Hoppas du får en fortsatt trevlig påskhelg!!

Kramar Vitating Maria

Lotta sa...

Susar in och önskar dig en riktigt härlig påsk!

Kram
Lotta