Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

måndag 17 mars 2008

Påskpyssel al`a Majsan ;)

Mitt bidrag till påskpyssel....Det kommer inte fram så mycket mer än detta...Lite vackra blommor sen är det påskfint klart tycker jag........Hoppas ni inte rodnar för det gör inte jag ;-)
Och jag hoppas även att ni håller tillgoda med mitt tilltag.............
Håll i hatten gubbar för nu är det ägg med porrigt inslag....lite franska kort dör man ju inte av....

Sista porrägget men jag tycker att dessa är väldigt vackra,till skillnad mot dagens porr....(vem är gynekolog) inte jag iallafall!!!!!


En liten söt tjej sittandes på en korg med ägg.....



Ojdå!!! vilken taskig bild såg det inte förens jag lagt ut den....Sorry!!!!




Sista ägget för idag!!!! Äntligen......Men det var ju väldigt kul att göra dessa ägg.....Men nu ska jag inte plåga er mera.....Kram på er och ha en skön vecka/Majsan!!!!!!!!!




22 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jag ÄLSKAR franska kort, så jag tycker att dina ägg blev jättefina!


Kram, Jenny

<3

Anonym sa...

Jätte fina kort och super fina ägg!
Det är vackert med fina gamla kort!
Må gott!

n o r d i n g å r d e n sa...

Påskpyssel ala Majsan, så vackert! Om än erotiska påskägg : )) Ha en bra vecka innan påsk i butiken! Mari.

lottens vita och gröna sa...

jag ler, du är härlig vilka ägg!!! alltd eggar det nån, fina var de iaf! kram lotten

lottens vita och gröna sa...

jag ler, du är härlig vilka ägg!!! alltd eggar det nån, fina var de iaf! kram lotten

spetsar och änglar sa...

Ler:)Dina ägg är sååå fina!
Ha det gott
Kram Heléne

Smultronstället sa...

ååå guud så fina ägg!!!

Jag har naturligtvis inte hunnit göra några...än.
Har ni enfärgade ägg som man kan ha som "stomme" ?

Ses snart
Pussipåsk
M

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hahaha! Du är då rolig du! Porriga ägg... hihi, det där går som sagt inte att jämföra med dagens. Tycker att det är hur vackert som helst med sådana bilder som du visar. Har faktiskt skrivit ut precis samma bilder som dig! :-)
Vad du är duktig som påskpysslar... Har inte blitt nåt här inte. jo, en liten blomgrupp i vitt o grönt...

Ha det gott!
Kram Hanna

Husbilsresan sa...

Himla häftiga påskägg....de franska korten är fina.
jag är inte heller så påskpysslig, men i år måste jag ju ha ett ris att hänga mina ägg i i alla fall.
Och du....jag har en utmaning till dej på min sida =)
Ha det gott!
Kram/Gunn

Ängladröm sa...

Ha, ha, ha. vad underbart med lite porriga ägg. De var ju jättefina. Kram Catharina

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan gumman...

Du, oss panelhönor i mellan, vilka vackra ägg du värpt, Jätte fina, nu ska jag rugga vidare,

Puss

Daniel

Hem och Lycka sa...

Men Majsan då, hihi *fniss* Vad fint du pysslat, blev jättefina. Kram!

Anonym sa...

A, nä, rodnar göra jag inte, det ska mer till. Jättefint blev det!

Mamma C sa...

Det var inget fel på korten på äggen. Det var lite kul och annorlunda. Jag tyckte dom var jättehäftiga.
Kram Mamma C

Anonym sa...

oh la la ;) stilig!!!

GLAD PÅSK Majsan :)

♥ Pia... sa...

hej..ja jag såg de där franska bilderna jag med...men jag var för feg:) för att sätta dom på äggen...haha...men inte Majsan...du ärför gooo du..porrägg....hahha..fina var de alla äggen tyckte jag...och så mycket mer påskpyntande blir det inte hos mej heller..lite ägg här & där ..några blommor lite ris..och så en påsksak till..mina två gula påskadukar...men de är fina gula..för den ena är dovt gul och en grov linnelöpare från klässbols linneväveri...den andra visade jag förra påsken:)..ha de så göttt..PIA

Birgittas minnen sa...

Hej, vilka fina ägg du har gjort, vackert blickfång för ögat med charmanta damer. Har inte varit inne hos dej på ett tag, men får nog titta in någón gång framöver märker jag, mycket fint i din butik. Kram och ha en glad och trevlig påsk.

K sa...

HIMLA FINA ÄGG...Meeen jag tycker du kan göra några me NAKNA MÄN oxå ;D GLAD PÅSK kram / K

Petra sa...

*asgarv* du é väl för go du! Visst var det läckert med porrägg! Nu var det gubben min som grämde sig över att du bor så långt bort!
Ha en ljuvlig påsk och njut av ledigheten! Kramiz /Petra

Majas mammelucker sa...

Tjingeling!
Jätte fina ägg..jag gillar korten..
Vilken fin butik du har..
hoppas gubben blev glad för bordet..
Ha en trevlig påsk! Kram Maria

Dorthe ♥ sa...

Önskar dig en underbar påsk!

Kram
Dorthe

Marlene sa...

Påsken är över men jag klär fortfarande påskägg....Lånar din ide med att klä ägg med erotiska foton MVH Marlene ny i bloggvärlden