Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

torsdag 18 juni 2009

Balkongen 2009

Hej på er alla! Vill bara tacka för era kommentarer via bloggen och mail. Jag har varit helt värdelös att öppna locket på datorn, ett längre tag. Men jag har jobbat dygnet runt med både pensel och annat.....Visar er bilder från balkongen, hur den få se ut denna sommar.
Tog dessa bilder nu på morgonen, det ser ut som det blir regn idag IGEN! gudars vad tråkigt, men hoppas ändå på lite bättre under Midsommar.....
Jag sänder er en bamse kram och ha en riktigt härlig Midsommar och ni som ska ut på vägarna kör försiktigt! många kramar från mig/Majsan.....Fortfarande inte bitter :)

6 kommentarer:

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo Majsan

Hoppas allt är bra....här är det lite stressigt...håller på att flytta till en bondgård....så man har inte tid att stå i affären...tur man har svärmor som ställer upp.
Vad fint du hade på balkongen...jag har inte köpt en blomma i år...får ta det nästa år istället.
Ha en skön midsommar.
Kram Liselotte

My home is my Castle sa...

Så nydelig du har det på balkongen :)

Klem,Kari

Pilgården-Susanne sa...

Bamsekram direkt tillbaks!!!
Ha en skön midsommar! Trots regn!

/Susanne

LantlivsAnette sa...

Åhhh du....vad fint du har det på balkongen !! Åhhh, vad härligt för dig att sitta där på kvällarna efter en lång dag i butiken !!
Nu vill jag önska dig en riktigt fin Midsommar
Kraam Anette

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken härligt stor balkong du har och så mysigt det är på den. Regn blev det ju idag i alla fall här, men det ska ju bli mycket bättre.

Ha en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

SussiLibySweden sa...

Vilken härlig blogg man hittade här, mycket fina saker!! Kolla mer än gärna in våran nya blogg! // Annelie, Yust Mine