Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

onsdag 3 juni 2009

Soffbilder!!!!

Hej tänkte visa hur min soffa blev med lite nytt tyg och en symaskin och mitt otåliga humör, jag gjorde två kuddfodral istället för fyra som det var förut...

Så här såg den ut före, den är i bra skick men klädseln har jag tvättat ihjäl.....Jag tvättar ju lite för ofta enligt de som känner mig väldigt väl!!!!! Det ständiga skämtet har varit, att varje torsdag ska Majsan hem och tvätta mattor.........Kram på er och ha en härlig vecka/Majsan

4 kommentarer:

Susanne sa...

Den blev jättefin! Vilket projekt! Hur många timmar har ditt dygn? fattar inte hur du hinner! Det blir en del tvätt med vita soffor o vita mattor.....
Kram
Susanne

Ullis/Leva på landet sa...

Blev så snyggt. Ja ibland kan man tycka att tvättmaskinen går riktigt varm.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

annaslantliv sa...

Hej där, har du några magasin kvar? 3 an alltså. Jag har helt missat det denna gång.

Kram anna

annaslantliv sa...

Jag kommer ner i morgon och köper ett då! Så ljuvlig läsning får man ju inte missa. Var på väg ner idag men jag vände utanför Jula... det blåser ju så kallt varenda dag, fy, i morgon tar jag bilen...

Det blev verkligen fint med det beigea tyget på soffan. Snyggt.

Kram Anna