Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

tisdag 21 september 2010

En tur hem till min vän Carina!

Hejsan idag får ni följa med hem till min vän Carina. Hon har ett helt underbart hem, i en härlig stil. Dessa bilder kommer från hennes vardagsrum. Ett av alla hennes bord hon har 30 st.bord och då LJUGER inte jag! DE är dessutom lika vackra allihopa. Visst har vi våra böjelser!!! ;)

Här är hennes fantastiska slagbord som hon köpt hos mig, som vi har njutigt goda måltider vid. Med mängder av skratt......
Genom fönstret så ser ni även en del av hennes vackra uterum. Hon är så duktig på att få till härliga stilleben.....


En helt otroligt vacker bild på soffan samt det fina skåpet i bakgrunden, de fina kuddarna kommer från H&M ljuskronan från min butik.....



Denna bild talar för sig själv VACKERT.......




En fin bild på hennes kakelugn, samt hennes fina skåp som jag bara vill ha...Vikväggen har hon köpt från mig och delar av till sovdelen och det blev så himla bra.
Det kommer flera bilder från hennes hem igen.
Ha det gott Kram / Majsan & Carina





4 kommentarer:

hagagården sa...

Oj så fint hon har det hemma,så snyggt!!!
kram o ha en fin dag.
ninni

Unknown sa...

Åh så fint!! Verkligen fina bilder! 30bord??!! oj oj. Väldigt fina saker hon har o så hemtrevligt. Ha det gott. Kram Lenita

Eddan sa...

Vad fint hon har din vän, förstår att ni kommer bra överens. Själv har jag varit till Östersund idag och finkammat loppisar efter ett vackert skåp att gömma vår plasma-TV i. Hittade massor av bra "kandidater" men fick beslutsångest (+ att vi inte hade någon släpvagn) så vi kom hem utan.

Må så gott!

Kram kram

Pilgården-Susanne sa...

Kul att få kika in hos Carina. Ser spännande ut. Väntar på mer!
Kraaaam Susanne