Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

måndag 4 oktober 2010

Ljuskvällen.....

Nu blev det länge igen innan ett nytt inlägg! Men ni känner mig nu så jag tror att ingen är förvånad....Det kommer lite bilder från ljuskvällen i Bäsna handelsträdgård.... Det är väldigt mysigt och stämmningsfullt med en sådan kväll på höst kanten, men man behöver mycket mer kläder på sig än vad jag hade brrrrr... och en linten värmande dryck skulle inte heller suttit i vägen kan jag säga.....
Tänk att man är lika efterklok alltid, kvällen var ändå trevlig men inte lika stämmningsfull som den brukar vara......


Men det är bra häftigt när mörkret sänker sig och alla ljus gör olika sken i trädgården......

Kram på er / Majsan.. Ps. Snart kommer det fler bilder från Carinas hem....



3 kommentarer:

Pilgården-Susanne sa...

Tack för en jättetrevlig kväll i butiken igår! Jättegoda snittar! Och en massa inspiration fick vi med oss hem! Nu ska jag ut o plocka mossa o löv =)
Kram susanne

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
n o r d i n g å r d e n sa...

Ljuskväll i Bäsna, så mysigt! Tänk att jag än aldrig kommit mej för att besöka detta ställe- skandal.

Så vackert din vän Carina har det, roligt med kompisar med samma intresse, hon har ju en smakfull Majsan till kompis! Mari.