Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

tisdag 24 februari 2009

Darriga bilder!!!!!!

Hej säger Diezel.......Han tycker att matte bara knäpper fåniga bilder på döda ting,fast han är så stor och snygg........Visst är man lite knäpp som springer runt och tar en massa foton, på saker och ting....Men ibland så ser man lättare hur det ser ut på bild..... Här tog jag på min poppel och brudslöja, som jag tryckt ner i en potta som är väldigt krackulerad men hel i botten......nå,väl den läcker inte!!!!!

Nästa bild är på en stol som nästan inte syns, på grund av tavlorna.....Den är avsågad på sina ben.....Det är en sådan handgjord sak så som man gjorde i stugorna förr alla hade sin egen designe.......Vilket jag tycker är otroligt snyggt....Min stall lykta har fått sällskap av en vitmålad madonna!!!!



Jag trillade dit på en provdocka, jag har ju sådana i butiken och tänkt länge att jag också velat haft en....Slängt över lite halsband, men den har nog inte hamnat på rätt plats än......



Hoppas ni får en fortsatt bra vecka......Ser på bilderna att jag är otroligt darrig på handen urk.....

Tänk att det ska vara så svårt att hålla händerna stilla!!!!!!
Kram på er / Majsan!!!!


Inga kommentarer: