Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

lördag 21 februari 2009

Njutning......

Hej på er kikar in bara för att önska er en trevlig helg......Visar bilder på gästrummet och vårt sovrum.....Det känns som att det är här helgen kommer att kännas bäst. Ska bara försöka vara denna helg,samla krafter och njuta i lugn och ro!!!!!

Kram på er ute i vårt kosmos.....Hoppas ni får ha det skönt och mysa/Majsan!!!!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina rum, romantiska och rofyllda. Fin inspiration till min sommarstuga.

Anonym sa...

Där skulle jag gärna lägga mej ner och krama en av de vackra kuddarna och drömma mej bort en stund. Till en värld fylld av bara kärlek och empati bland oss människor på denna jord. Tänk vilken njutning

Viveka i Bläckhornet sa...

Men vilka härliga rum du visar. förstår att du hämtar krafter där...

Kram Viveka

Butik Östergården sa...

Vad fint du gjort i ert sovrum. Tapeten var härlig. Och trädetaljen över sängen var en fin idé. Funderar och funderar över hur jag ska inreda sovrummet. För nu är det snart färdigmålat. Bara golvet som skall strykas en gång till. Det blev som ett ljusterapi rum med allt vitt och stor fönster mot söder.
Ha en mysig helg!
Kram Helen

Anonym sa...

Underbara rum, ser väldigt mysigt ut.

Ha en mysig helg

Kramkram

Eddan sa...

Mysiga rum, känns inbjudande. Där sover man gott kan jag tro.

Själv ska jag nog ta och lägga mig fast klockan inte ens är 21 på lördagkvällen. Trött, förkyld och allmänt "slak".

Trevlig fortsättning på helgen till dig och familjen!

Kram från Anette

linnea-maria sa...

vilket vackert täcke på sängen. Gillar sådana romantiska mönster. Hoppas ni har det bra...kram /linnea-maria

♥ Pia... sa...

hej du Majsan lelle..njut av livet..ja det vill man göra..och om man då hade ett sånt härligt rum som du visar upp,ja då skulle jag inte tveka en sekund..skulle lägga mej pladask och bara njuuuta:) ha det såå gött nu och som sagt..njut där i kosmos du mä..kram ..PIA

Husbilsresan sa...

Tänk att få vara gäst hemma hos dej och få krypa ner i den mysiga sängen.....*zzzzzzz*...oj jag somande visst....det såg ju så skönt ut=)
Ha en fortsatt skön helg!
Kram/Gunn

Myownhome sa...

Vad fint ni har det!! Ser ut som ett gästrum man gärna besöker. :)

Ha en trevlig helg!
Kram //Johanna

Hanna i Det stora grå huset sa...

Ååå vad mysigt... Idag skulle jag bara vilja vara, och ligga och slappa. Lite alkoholl med goda vänner igårkväll. usch vad trött man blir... Gubben är helt däckad idag, så allt göra blir mitt idag. :/

Sköt om dig!
Kram Hanna

junhe sa...

men vad vackert, härlig inspiration. måste besöka din butik snart...måste bara fylla plånboken först *hihihi*
ha en bra söndag/ kram junhe

Lantligt i stan sa...

Vilka vackra rum du visar!
Kram Anki

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, there sleeping-room very pretty.Have a nice day,from Elke.