Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

torsdag 27 januari 2011

Lite omändring av mina saker!

Hejsan flyttat runt lite småmöbler och saker. Jag började på tisdagskvällen men hur mycket hinner man utan tid. Men igår eftermiddag kom en riktig ängel utklädd till trollkärring och hjälpte till att ställa det sista på rätt ställe ,tänk på att änglar finns på riktigt.

Det kommer fler bilder eftersom så ni får se, det är inga nya saker utan bara de jag har haft hela tiden


Ha nu en trevlig helg och komihåg att vara vänlig mot änglarna när de kommer till er.

Kram/Majsan



4 kommentarer:

Stina sa...

Hade hon kvast den där trollkärringen?:-D
Du är ju bara för härlig du alltså.
Mysigt hem och mysig Majsan.
Kram Stina

Pilgården-Susanne sa...

Fint! Som alltid......undrar om man kan låna ängeln??? Skulle behöva liten spark där bak.
Kram Susanne

Ann sa...

Har kollat på din blogg i omgångar och vad fint du har det! Själv startade jag en blogg igår och det vore ju kul om någon ville halka in och läsa även att det är väldigt tomt än och jag inte kommit igång.

Va stolt över ditt fina hem!

Drömblomma sa...

Ommöblering både hemma och i butiken. Är det vårkänslor som spritter i kroppen måntro? Men visst är det kul att göra om ibland. Kan kännas som helt nytt bara man låter prylarna byta plats med varandra. Enkelt och billigt./Kram Lena