Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

lördag 8 januari 2011

Nyårsdukning 2010

Vi hade en familjemiddag på nyår och vi delade upp oss två & två och lagade en enormt god trerätters middag för att fira in det nya året. Jag & Frida dukade bordet i vitt och silver med en klocka som symboliserade nya året.
Vi firade lugnt och sansat med bara familjen gick ut på torget och sköt iväg några mindre smällar. För Cornelias skull...








Fina vita tulpaner nerknölade i en stor glasburk vackert i sig tycker jag.




Kram på er och tack för era kommentarer önskar er en god fortsättning/ Majsan




4 kommentarer:

Helen sa...

Vilken vacker dukning, man äter ju med ögat också eller hur.
God fortsättning.
Kram/Helen

Vita Unika sa...

Underbar dukning, verkligen fint!

spetsar och änglar sa...

Vacker dukning!

Ha det gott
/Heléne

linnea-maria sa...

Vad vackert dukat. Gott nytt år majsan och god fortsättning med butiken /Therese