Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

söndag 25 februari 2007

Så va det måndag igen.........

Vill bara skriva att för mig är inte måndagar så kul. Jag lämnar oftast min man varje söndag eller måndag vid sin bil för att sen längta, efter att få sammanstråla till helgen igen. Men just månd. till tisd. då känns veckan lång men när det blir onsd. så kan man börja planera helgen igen. Men nu är det månd. vi tar nya friska tag. Bilden symboliserar vad jag längtar till när jag inte är hemma. Våran soffa med tavlan"HOME" som jag själv gjort........Kram och ha en skön måndag det ska jag försöka ha iallafall / Majsan

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses vad fint du har det där hemma & kul att jag hittat hit! I´ll be back :)

Metteflette sa...

Så utrolig nydelig hjem du har!!!! Bildet over sofaen var sååå stilig! Kommer innom hit igjen snart :-)

Signe sa...

Oj, va fint du har! Kul att se dina bilder! :)

http://designe.blogg.se

Lotten sa...

Superfint hem du har! Jag är inne varje dag och tittar på din fina blogg!
Hur har du gjort tavlan?

n o r d i n g å r d e n sa...

Så vackert så man skulle kunna döö!! Jättemysigt med tavlan där också, vad duktig du är! // Mari.

Lotta sa...

Hej söta vännen! Jag håller fullständigt med dig, måndagar är inget kul! Veckan ligger så lååååång framför en. Men du, nu är det snart tisdag och då betyder det att det snart är onsdag......

Ha en så bra måndagskväll du kan vännen!
Kram Lotta

Stina sa...

Kom ihåg vad jag har sagt om soffan... Puss Stina

♥ Pia... sa...

Men hej vad fint du har...hm får fundera lite hur jag ska få till det ser så mysigt och hemtrevligt ut hos dej..jag har en sån soffa men inte ser det ut så dääär inte..suck

Anonym sa...

Vad fiint ni har det! Hur har du gjort tavlan?

SOFIE sa...

Åh gud så snyggt! Har du gjort tavlan själv!? =) Jätte mysig! Vad kul! Kram!

På min gatan i stan sa...

Nämen va fint du har! Tavlan ska du vara stolt över!

Trevlig helg! :-)