Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

söndag 27 maj 2007

Sommar planer...........

Bild ett på vår balkong förra året. Jag ser fram mot att köpa nya växter som ska pryda vår uteplats. Men det måste vara växter som inte behöver flera liter om dan, vi kommer ju att vara i stugan mycket. Jag hade ju turen att Oscar bodde hemma förut så då kunde ju han vattna mina blommor. Det tar ju lång tid att vattna alla krukor, jag gillar vita,rosa och blå blommor mest. Vi får se vad dedt blir i år..........
Så var det bild två på vår balkong. Jag undrar vad det blir för blommor iår, kom gärna med tips. Nu finns det två syrenträd, vill ha något mer.......

Vi har lagt i bryggan nu i helgen jisses va tung den är. Men nu känns det att sommarn ligger framför oss med bad och sol, hoppas jag. Jag har haft en skön helg och hoppas att ni också har haft det........kram & puss på er /Majsan......


18 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig balkong förstår att ni trivs där ute. :)

På min gatan i stan sa...

Va härligt det ser ut. Brygga å allt!!! :-)

Kram!

Jennyshemochharmoni sa...

Åååå vad ljuvligt det såg ut, både på balkongen och på bryggan! KRAM

LantlivsAnette sa...

Ojj såå härlig balkong..mysigt att sitta där med morron kaffet..Kram Anette

Husbilsresan sa...

Inte nog med att du har en superfin lägenhet...du har en balkong som är stor och mysig också *avundsjuk* Himla myigt med alla växter där.Och vad härligt att ni fått i bryggan....då är det sommar....så sköööönt!!!
Jag har också haft en skön helg.Kram!

♥ Pia... sa...

Ojojo..så trevlig och mysig balkong...jättefin...åså bryggan sen...mmmm ha det så gott på båda ställena ..PIA

Anna Lisa sa...

For en herlig balkong:) ha en fin dag imorgen.Klem

♥ Pia... sa...

hej igen...bara en liten kommentar... jag bor 8 mil ifrån sola i karlstad ...aha..det är därför det är så kallt hos mej då:)
änglalik...nja varför inte...det är vi nog lite tillmans..äh ...nu kom jag ju på du var ju häxa:) fast det finns nog änglahäxor med..ha det så gött da...PIA

Elzie sa...

Kunde inte låta bli att le lite för mig själv när du skrev att du skulle köpa nya växter. Jag tycker det ser rätt "växtrikt" ut alla redan *s*. Men, blommor måste man ha.
Kram Elzie

Anonym sa...

Lavendel foreslår jeg, skal du ha tørkeplanter bør du kanskje kjøpe inn sukkulenter. Vi har sukkulenter inne i vardagsrummet etc. som vi bare setter ut på sommeren, så får vi byttet ut litt inne også :)

Anonym sa...

Det är mysigt med balkong!..och himla fint med rosa och blå blommor mot gult hus!..det kör jag oxå med! Bryggan och vattnet såg ju jättemysigt ut! :)

www.mariante.se sa...

Dräller in å slänger ett öga på din ljuvliga balkong oas...jisses vad det prunkade, önskar dig många sköna stunder på den där bryggan oxå!
Lämnar kvar lite kramar, en flaska iskallt vitt mosserande en skål jordgubbar å chokla´att doppa dem i passar på att önska en trevlig kväll på samma gång!

Interiørhuset sa...

for en flott brygge,når dekommer ut da nærmer virkelig sommern seg=) Jeg syns det så virkelig koslig ut på balkongen=)

Eva Agnes sa...

Så fint ni hade på balkongen. Min dotter har precis flyttat till lägenhet och jag har sagt hon skall inreda balkongen... (Som terapi för hon saknar sitt hus och sin trädgård enormt).
Lite tips kan hon få om hon tittar på din balkong.
Kram Eva Agnes

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken vacker och frodig balkong du har. Syren i kruka, fantastikt! Ja, om det är en varm solig balkong då är det nog pellisar som är att föredra...Så vacker er brygga är, inbjudande att ta ett dopp! Mari.

Hem och Lycka sa...

Å, kommer och tar ett dopp hos dig, vad underbart! Pelargoner passar fint på balkongen tycker jag men det tycker jag mig ana där på bordet, så då så ;-)

Amoroso sa...

Åh vilken härlig balkong och inte minst av allt bryggan! Kan tänka mig att det blir många soliga sommardopp där...:-)

purple area sa...

Oj, vad det ser härligt ut!