Majsan shabbychic

Mitt liv med den nordiska inrednings stilen. Den som ligger mig varm om hjärtat.Mitt liv & familjs njutningsområden!

fredag 27 april 2007

Tack ni snälla...........

Tack, för ert stöd...........Jag ska försöka hitta en ny väg tillbaka, i min sorg. Jag och min familj tog detta väldigt hårt. Men jag vet ju att allt går vidare, men det måste få ta den tid det tar. Idag åker vi och köper ett äppelträd och planterar vid vår stuga bredvid där Sixten ligger. För det är det bästa han vet han kunde känna äppeldoft på mils avstånd. Så för oss är det de finaste vi kan göra för hans minne. Jag hoppas att ni alla får en fin helg med god mat och dryck så ses vi här framöver...........Jag bugar och bockar och önskar er en skön helg.........kram/Majsan

5 kommentarer:

Elzie sa...

Jag hoppas ni hittade ett fint äppelträd till minne av Sixten. Vad bra att ni fick ta med honom hem. Min hund gick bort mitt i vintern så hon ligger på hundkyrkogården utanför Karlskrona nu. Känns lite avigt. Man hade gärna haft henne närmare.
Kram Elzie

n o r d i n g å r d e n sa...

Det var ett fint sätt att hedra Sixten på. Ha en skön valborg önskar Mari.

Lotta sa...

Jättefint sätt att minnas Sixten på tycker jag. Ett träd står för så mycket, finns så mycket liv i ett träd.

Ta hand om dig vännen, så hörs vi längre fram!

Puss och kram / Lotta

Signe sa...

Va fint att ni sätter ett äppelträd till hans minne!

Vilken fin bild du visar oxå! Kram

♥ Pia... sa...

Det var väldigt fint gjort...